loading...
دردودل
شاهین بازدید : 40 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر تنها ترین تنها شوم، باز هم خدا هست، او جا نشین تمام نداشتنی هاست

 

 


اجازه هست که عشقتو،توکوچه هادادبزنم؟

 

روپشت بوم خونه هااسمتوفریادبزنم؟

 

اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟

 

ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟

 

اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟

 

بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه

 

اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟

 

چشمی که بدخواهمونه،به خاطرت خواب بکنم؟

 

اجازه فریادبزنم:توقلبمی تابه ابد؟

 

بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!

 

اجازه هست دریاباشم،کویرروپیمونه کنم؟

 

توصدف دلم بشی،من تودلت خونه کنم؟

 

اجازه هست عشقم ....؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به سایت من خوش آمدید این وبلاگ رو به عشقم(H)تقدیم میکنم ... وفقط وفقط به عشق اونه که مینویسم... رفتي خاطره هاي تو نشسته تو خيالم! بي تو من اسير دست آرزوهاي محالم! ياد من نبودي اما، من به ياد تو شكستم! غير تو که دوري از من ، دل به هيچ کسي نبستم!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 2,301
  • کدهای اختصاصی