loading...
دردودل
شاهین بازدید : 140 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

شرایط ناظری:

1-حداقل روزی باید4ساعت آنلاین باشد

2-روزی باید5کاربر به چتروم بیاورد

3-درعمومی مهربان باشد و به کسی بی احترامی نکند

4-به هیچ عنوان لاتین تایپ نکند

5-باید امتیاز شماحداقل3000باشد

شرایط ناظر ارشد:

1-حداقل روزی باید5ساعت آنلاین باشد

2-روزی باید7کاربر به چتروم بیاورد

3-درعمومی مهربان باشد و به کسی بی احترامی نکند

4-به هیچ عنوان لاتین تایپ نکند

5-ماهی باید15هزارتومان پول پرداخت کنه

 

شرایط سلطان و سالاری:

1-حداقل روزی باید5ساعت آنلاین باشد

2-روزی باید8کاربر به چتروم بیاورد

3-درعمومی مهربان باشد و به کسی بی احترامی نکند

4-به هیچ عنوان لاتین تایپ نکند

5-هرکی بخواد سلطان یا سالار بشه باید ماهی20هزارتومان پول پرداخت کنه

شرایط مدیری در بهارک چت:

مدیریت بدون پنل باید ماهی 30هزار تومن پرداخت کنید

شرایت گذاشتن بنر تبلیغاتی در بهارک چت:

1-بنر بالای چت روم:ماهی40هزار تومان

2-بنر زیر چت روم ماهی30 هزار تومان

3-بنر در صفحه اول چتروم ماهی50هزار تومان

شماره مدیر برای تماس گرفتن سالار:09363283743

 

شماره کارت بانک کشاورزی به نام شاهین رحیم پور:

6037-7010-8464-3938

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به سایت من خوش آمدید این وبلاگ رو به عشقم(H)تقدیم میکنم ... وفقط وفقط به عشق اونه که مینویسم... رفتي خاطره هاي تو نشسته تو خيالم! بي تو من اسير دست آرزوهاي محالم! ياد من نبودي اما، من به ياد تو شكستم! غير تو که دوري از من ، دل به هيچ کسي نبستم!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 2,307
  • کدهای اختصاصی